Servicevilkår for køb af vinduespoleringstjenester


Dette dokument fastlægger vilkårene og betingelserne for køb af vinduespoleringstjenester fra Cleansom. Ved at indgå en aftale med Cleansom accepterer du disse vilkår og betingelser.

1. Servicebeskrivelse:

  • Cleansom vil udføre vinduespoleringstjenester som specificeret i den indgåede aftale eller som anmodet af kunden.

  • Vi vil bestræbe os på at levere service af høj kvalitet med passende omhu og professionalisme.

2. Betaling:

  • Betalingsbetingelserne fastlægges i den indgåede aftale eller på fakturaen.

  • Betalinger skal foretages rettidigt i henhold til de aftalte vilkår.

  • Cleansom forbeholder sig ret til at afbryde serviceleveringen ved manglende betaling ud over det aftalte tidspunkt.

3. Serviceplanlægning:

  • Cleansom vil bestræbe sig på at opfylde aftalte serviceplaner så præcist som muligt.

  • Kunden skal give passende adgang til ejendommen på det aftalte tidspunkt for at muliggøre levering af tjenesten.

4. Kundens ansvar:

  • Kunden skal sikre, at alle vinduer er tilgængelige for rengøring, og at eventuelle forhindringer, der kan hindre serviceleveringen, fjernes.

  • Kunden skal informere Cleansom om eventuelle specielle instruktioner eller forholdsregler, der skal træffes ved udførelsen af tjenesten.

5. Afbestilling og ændringer:

  • Kunden skal give besked om eventuelle ændringer eller aflysninger af serviceplaner med passende varsel.

  • Cleansom forbeholder sig ret til at opkræve et gebyr for aflysninger eller ændringer, der foretages med utilstrækkelig varsel.

6. Garanti:

  • Cleansom garanterer, at vores tjenester vil blive udført med passende omhu og opmærksomhed.

  • Hvis kunden er utilfreds med den udførte service, vil vi bestræbe os på at rette op på eventuelle problemer efter bedste evne.

7. Ansvarsfraskrivelse:

  • Cleansom er ikke ansvarlig for skader på ejendom eller personer, medmindre sådanne skader skyldes grov uagtsomhed eller forsætlig handling fra vores side.

8. Fortrolighed:

  • Enhver information, der deles mellem Cleansom og kunden i forbindelse med levering af tjenesten, vil blive behandlet fortroligt og ikke videregivet til tredjeparter uden tilladelse.

Disse servicevilkår udgør den fulde og endelige aftale mellem Cleansom og kunden med hensyn til levering af vinduespoleringstjenester. Eventuelle ændringer eller tilføjelser til disse vilkår skal være skriftligt bekræftet af begge parter.

Betalingspolitik for Cleansom Vinduespolering:

1. Betalingsmetoder:

  • Kunder kan betale for vores services ved hjælp af følgende betalingsmetoder:

  • MobilePay

  • Betalingskort

  • Faktura

2. Pakker:

  • Vi tilbyder tre forskellige pakker: Cleansom Vinduespolering Privat, Cleansom Vinduespolering Privat+, og Cleansom Vinduespolering Erhverv.

3. Betalingsbetingelser:

  • Alle kunder har 8 dage til at betale for vores services, medmindre andet er aftalt på forhånd.

  • Hvis betaling ikke er modtaget inden for de 8 dage, vil kunden modtage to påmindelser.

  • Efter påmindelserne, hvis betaling stadig ikke er blevet modtaget, vil kunden modtage en rykker.

3.1. Rykker:

Ved forsinket betaling vil følgende procedure blive anvendt:

  • Der vil blive tilføjet et rykkergebyr på 100 kr. pr. ny måned startet.

  • Renter på 0,93% vil blive pålagt det forsinkede beløb.

  • Der vil blive pålagt et kompensationsgebyr oven i fakturabeløbet.

Bemærk, at en rykker også udgør et påkrav og varsel i henhold til inkassolovens § 10. Hvis betaling ikke modtages senest 10 dage fra fakturadatoen, kan dette medføre yderligere omkostninger, da sagen vil blive overdraget til inkasso.

Det er vigtigt at sikre rettidig betaling for at undgå unødvendige omkostninger.

4. Kontaktoplysninger for Cleansom:

  • Telefon: 61 44 39 91

  • Email: info@cleansom.dk

  • CVR-nummer: 42383309

Vi værdsætter vores kunders tillid og samarbejde og opfordrer til rettidig betaling for at opretholde vores servicekvalitet og forretningens kontinuitet.